niedziela, 31 sierpnia 2014

Charlotte Dujardin i Valegro - bezkonkurencyjny duet

Jak zapewne wiecie  od 23 sierpnia trwają Światowe Igrzyska Jeździeckie w Normandii. Mnie oczywiście najbardziej zainteresowały zmagania w ujeżdżeniu. Na YouTubie oglądałam przejazdy polskiej reprezentacji, z której najlepiej wypadła Beata Stremler | link |. No i oczywiście fenomenalnej Charlotte Dujardin. Jej przejazd był tak wspaniały, że aż nie potrafię znaleźć  odpowiednich słów żeby go opisać. Pod koniec miałam łzy w oczach :)
Zapraszam do oglądania - naprawdę warto!



Duet Charlotte Dujardin & Valegro, zdobywca światowych rekordów, na pewno stanie się legendą światowego ujeżdżenia    C:  












1 komentarz:

  1. Przykre, że ludzie osiągają to wszystko wyłącznie za pomocą wędzidła w pysku konia... Pójście na łatwiznę-takie jest moje zdanie. Końska tchawica "oddychać" ledwo może, no ale cóż... Do używania ogłowi nic nie mam, sama często jeżdżę w wędzidle, ale myślę, że wszystko powinno mieć jakiś umiar...

    OdpowiedzUsuń